Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

TÉR-műhely sorozat a Mód-Szer-Tár-ban – 1. (24.10.10.): Amit a személyes teljesítménycélok teljesítésének folyamatos nyomon követéséről, ellenőrzéséről és értékelhetőségéről feltétlenül tudni kell! szakmai anyagai

Ár:
7.620 Ft (6.000 Ft + ÁFA)

Online műhelyfoglalkozásainkon egyrészt az eljárás szerinti aktuális feladatokhoz kívánunk hathatós támogatást nyújtani és módszertani ajánlásokat adni, másrészt megvitatjuk a résztvevők által felvetett kérdéseket és problémákat, valamint sort kerítünk a TÉR bevezetéséhez kapcsolódó jó gyakorlatok megosztására is.

Menny.:db

Leírás

A TÉR bevezetése során gyakran kerülnek felszínre megválaszolásra váró kérdések, vagy éppen megoldhatatlannak látszó feladatok, ugyanakkor vannak, akik segítő szándékkal szívesen osztják meg tapasztalataikat az ország számos szegletéből résztvevő pedagógus társaikkal. A tervezett öt műhelyfoglalkozáson mind az értékelőket, mind pedig az értékelt pedagógusokat hasznos információkkal, és a Mód-Szer-Tár-tól már megszokott gyakorlatias módszertani tartalmakkal kívánjuk megsegíteni.

Tervezett tartalmainkon túl minden műhelyfoglalkozás előtt várjuk a résztvevők előzetes kérdéseit és felvetéseiket, hogy minél felkészültebben tudjuk megsegíteni az intézmények teljesítményértékelési munkáját.

A 2024. október 10-én megtartott első TÉR-műhelyfoglalkozás témája/területei, melyeket részletesen feldolgoztunk: Amit a személyes teljesítménycélok teljesítésének folyamatos nyomon követéséről, ellenőrzéséről és értékelhetőségéről feltétlenül tudni kell!

Az alábbi kérdésekre kerestük a válaszokat:

  • Szükség lehet-e a vezető által elfogadott és az oviKRÉTA felületre már feltöltött személyes teljesítménycélok újbóli értelmezésére?
  • Valójában minden esetben célmeghatározásra került sor?
  • Miért elengedhetetlenül fontos a célok elérését alátámasztó sikerkritériumok (értékelhető mérföldkövek, értékelési pontok) előzetes meghatározása?
  • Kit/kiket célszerű megbízni a személyes teljesítménycélok nyomon követésével, értékelésével?
  • Mikor adható a maximálisan elérhető 8 pont egy-egy személyes teljesítménycél értékelése során?

Akiknek ajánljuk: Fenntartótól függetlenül óvodaigazgatóknak, helyetteseiknek, szakmai munkaközösségek vezetőinek, és az értékeléssel érintett óvodapedagógusoknak, akik nem tudtak online bekapcsolódni.

A műhelyfoglalkozás anyagait megrendelőkkel az alábbi tartalmakat osztjuk meg elektronikus formában:

  • a foglalkozás prezentációját,
  • az aktuális témához kapcsolódó segédanyagokat Word formátumban, valamint 
  • az adott műhelyfoglalkozáson készült videófelvételt

Szakmai vezető: Lendvai Lászlóné Ani intézményfejlesztő

A szakmai ajánlat margójára: Aki megpróbál tökéletes lenni, az nem tud megbirkózni a feladat komplexitásával. Időnként bőségesen elegendő jó munkát végezni. (Edward de Bono)

Mások a következőket is megnézték

Cikkszám: OD000026

A teljesítményértékelés jogi szabályozása és az oviKRÉTA PED TÉR felületének kötelező alkalmazása a rendszer működtetéséhez biztos alapot és hátteret jelenthet. Ugyanakkor, bár - mint dokumentum - nem kötelező a szabályzatalkotás, azonban …

 

19.050 Ft (15.000 Ft + ÁFA)
Cikkszám: OD000028

A fenntartói TÉR-rendszert – megfelelve a jogszabályi elvárásoknak – szakértőink úgy állították össze, hogy az értékelés tartalmai illeszkedjenek a fenntartói elvárásokhoz, az egyes intézmények pedagógiai-működési tevékenységeihez, gyakorlatához, és így az értékelési rendszer bevezetésével az igazgatók a lehető legkevesebb változást éljék meg.

25.400 Ft (20.000 Ft + ÁFA)
Cikkszám: KA67
Online műhelyfoglalkozásainkon egyrészt az eljárás szerinti aktuális feladatokhoz kívánunk hathatós támogatást nyújtani és módszertani ajánlásokat adni, másrészt megvitatjuk a résztvevők által felvetett kérdéseket és problémákat, valamint sort kerítünk a TÉR bevezetéséhez kapcsolódó jó gyakorlatok megosztására is.
7.620 Ft (6.000 Ft + ÁFA)