Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
Online műhelyfoglalkozásainkon egyrészt az eljárás szerinti aktuális feladatokhoz kívánunk hathatós támogatást nyújtani és módszertani ajánlásokat adni, másrészt megvitatjuk a résztvevők által felvetett kérdéseket és problémákat, valamint sort kerítünk a TÉR bevezetéséhez kapcsolódó jó gyakorlatok megosztására is.
Online TÉR-konferenciánkon (2024.05.14-én) hathatós támogatást kívántunk nyújtani az óvodák igazgatói és nevelőközösségei számára a bérek évenkénti megállapításának alapját is képező kompetencia és teljesítményalapú értékelési rendszer szabályozásához és működtetéséhez.
Javasolt segédanyag sablon az éves beszámoló/értékelés elkészítéséhez általános iskolák, valamint alapfokú művészeti iskolák részére a teljesítményértékelés első tanévének és a pedagógus-továbbképzés új rendszerének megfelelő tervezés tapasztalatai beépítésével.
11 db letölthető, nyomtatható (pdf) életmese
A XI. Dajka-konferencia résztvevőinek igényei és javaslatai alapján az óvodai csoportba járó „más” gyermekekre, köztük az autista gyermekekre fókuszáltunk, melynek során a mindennapi munkájukhoz kaphattak segítséget a résztvevők.
Az ország számos óvodájában pedagógiai asszisztensek is segítik a „más” (BTMN, SNI) gyermekek integrációját, azonban szép számmal vannak intézmények, ahol az „óvodapedagógus jobb keze”, a dajka a gyermekek és az óvodapedagógusok segítője. Számukra a leggyakoribb kihívások között szerepel a „más gyermekek” sikeres integrációjának szakszerű támogatása.
Már a bejáratnál ránk mosolyog, amit illik viszonozni...
Üzenet a külvilágnak, hogy mindenféle "izmusoktól", vallási felekezetektől és politikai irányzatoktól függetlenül is összefoghatunk az MMM-ért