Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
A fent látható ár 1 csoportos óvoda számára értendő! Kérjük, vásárláskor az óvoda méretének megfelelő dokumentumot válassza!
Aktualizálva: 2022. március
Az óvodavezetők álma, hogy esténként nyugodtan tudják lehajtani a fejüket, rémálma pedig – többek között – a kötelező dokumentumok, köztük a pénzügyi dokumentumnak is számító felvételi és mulasztási napló tartalmi és formai megfelelőségének és naprakészségének biztosítása.
A Mód-Szer-Tár szakértői – több más dilemma és felvetés mellett – gyakran szembesülnek a Felvételi és mulasztási napló megfelelőségét felvető alábbi kérdésekkel:
-
Pontosan milyen nyomtatványt kell használni?
-
Csak a Pátria által forgalmazott, és Tü. számmal ellátott tanügyi nyomtatványok használhatók?
-
Az éppen aktuális nevelési évben pontosan milyen Tü. számmal rendelkező nyomtatvány a megfelelő?
-
A jelenleg használt nyomtatvány megfelel-e az adatvédelmi (GDPR) elvárásoknak?
-
Stb.
A kérdésekre is választ adva készítettük el óvodai Felvételi és mulasztási napló nyomtatványunkat, mely a gyermekek naplóbeli sorszámozásával és oldalszámozással ellátva 25 + 8 pótlap, valamint 30 + 10 pótlap terjedelemben, és PDF formátumban rendelhető meg.
Amit ígérünk:
-
A Mód-Szer-Tár által összeállított kötelező nyomtatvány tartalmi és formai szempontból egyaránt megfelel a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet, valamint az Európai Parlament GDPR rendeletének.
-
Az oldalanként mindössze egy gyermek adatait és óvodába járási kötelezettségének naprakész vezetését tartalmazó lapok egyrészt a GDPR-szempontból adódható kockázatot küszöböli ki, másrészt egy-egy gyermek adatainak nyilvántartására nagyobb hely áll rendelkezésre, így a dokumentum átlátható és könnyen kezelhető.
-
A naplólapok formai kivitelezése révén (szellősebb, a tartalmak részére nagyobb hely vagy több sor biztosítására került sor) a tévedések és hibák minimálisra csökkenthetők, illetve megszüntethetők.
-
Gondos és naprakész vezetése hozzásegíti a használókat ahhoz, hogy a belső és külső ellenőrzések eredményessége garantált legyen.
-
A Mód-Szer-Tár által kifejlesztett nyomtatvány megrendelője és használója a tőlünk már megszokott megbízhatóságot és minőséget választotta.
A jogszabályi elvárásokon túl a naplóhoz készítettünk tagóvodai és óvodai szintű összesítő táblázatokat is Word és Excel formátumban, valamint egy útmutatót/kitöltési segédletet.
Összeállította, írta és rajzolta: Kovács Barbara
8-12 korosztály számára ajánljuk
Terjedelem: 16 oldal
Méret: A/4
Formátum: letölthető, nyomtatható PDF
A műhelyfoglalkozás témája: Dokumentumellenőrzés/dokumentumelemzés és tevékenység- foglalkozáslátogatás
A TÉR bevezetése során gyakran kerülnek felszínre megválaszolásra váró kérdések, vagy éppen megoldhatatlannak látszó feladatok, ugyanakkor vannak, akik segítő szándékkal szívesen osztják meg tapasztalataikat az ország számos szegletéből résztvevő pedagógus társaikkal. A tervezett öt műhelyfoglalkozáson mind az értékelőket, mind pedig az értékelt pedagógusokat hasznos információkkal, és a Mód-Szer-Tár-tól már megszokott gyakorlatias módszertani tartalmakkal kívánjuk megsegíteni.
Tervezett tartalmainkon túl minden műhelyfoglalkozás előtt várjuk a résztvevők előzetes kérdéseit és felvetéseiket, hogy minél felkészültebben tudjuk megsegíteni az intézmények teljesítményértékelési munkáját.
Az óvodák igényeire alapozottan készült kötelezően vezetendő dokumentumok mindegyike összhangban van az Óvodai nevelés országos alapprogramjával, valamint a 20/2012.(VIII.31.) EMMI rendeletben megfogalmazott elvárásokkal.
A segédanyag csomag a 2025. január 1-jétől hatályos 419/2024. (XII. 23.) Korm. rendelet nevelőközösségek általi megismerését, a 2025. szeptember 1-jéig elkészítendő pedagógus-továbbképzési intézményi program előkészítését, valamint annak működtetését hivatott hathatósan támogatni.
Szerző: Vajda Zsolt
Instant módszertan
A Ki? Mit? Miért? Mikor? Kivel? Hogyan? - jegyében!
Kedves kollégák!
Az alábbi írással az a szándékom, hogy összefoglaljam az óvodai szociális munkás feladatait és a szakmai működési kereteit. Másrészt segítséget nyújtsak ahhoz, hogy az óvodában (is) dolgozó szociális munkás szabatosan, érthetően, magabiztosan elő tudja adni a szakmai partnereinek, hogy ki is ő, mit fog csinálni, milyen szolgáltatásokat nyújt és kiknek.
Szerző: Vajda Zsolt
Instant módszertan
A Ki? Mit? Miért? Mikor? Kivel? Hogyan? - jegyében!
Kedves kollégák!
Az alábbi írással az a szándékom, hogy összefoglaljam az szociális munkás feladatait és a szakmai működési kereteit a középiskolában. Másrészt segítséget nyújtsak ahhoz, hogy a középiskolában (is) dolgozó szociális munkás szabatosan, érthetően, magabiztosan elő tudja adni a szakmai partnereinek, hogy ki is ő, mit fog csinálni, milyen szolgáltatásokat nyújt és kiknek?
Magát az instant módszertant igyekeztem úgy megírni, hogy az általános iskolákra vonatkozóan is érvényes legyen sok tekintetben.
Bár később, a sorozatom következő részében az általános iskolában végzett szociális munkáról szándékozom írni, bízom benne, hogy addig is, arra, ahhoz, innen is meríthettek ötleteket.