Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
Aktualizálva: 2024. február
A segédanyagok felhasználásával a már meglévő működést szabályozó dokumentum módosítható, aktualizálható, igény szerint pedig teljesen új dokumentum készíthető.
Szolgáltatás leírása: Az óvodák részére készített belső szabályzatminta a megváltozott jogszabályi elvárások beépítésével a Mód-Szer-Tár korábbi dokumentum mintájára épül. A különböző színek – jelezve az új és az intézményi sajátosságok szerinti tartalmakat – iránymutatást adnak a szabályozás szövegezésének véglegesítéséhez.
A mintadokumentumot úgy készítettük el, hogy minden fenntartó típusnak megfelelően adaptálható legyen, melyet útmutató segít.
A pedagógiai gyakorlat megújításával, fejlesztésével, új eredmények és módszerek megosztásával számos intézményben Mester vagy Kutatóprogram megvalósításával vesznek részt kollégák a pedagógusok támogatásában. Segédanyag csomagunk ezen programok jogszabályi elvárásoknak megfelelő nyomon követését és dokumentálását hivatott hatékonyan támogatni.
A nevelési év végéhez közeledve a soron következő aktuális vezetői feladatok egyike az Éves Beszámoló elkészítése, mely dokumentum és feladata jogszabályi elvárás szerinti kötelező tartalmakon túl több más alappilléren is nyugszik.
Mesék, illusztrációk: Kovács Barbara
3-7 korosztály számára ajánljuk
Terjedelem: 21 oldal
Méret: A/4
Formátum: letölthető, nyomtatható PDF
A XI. Dajka-konferencia résztvevőinek igényei és javaslatai alapján az óvodai csoportba járó „más” gyermekekre, köztük az autista gyermekekre fókuszáltunk, melynek során a mindennapi munkájukhoz kaphattak segítséget a résztvevők.
Az ország számos óvodájában pedagógiai asszisztensek is segítik a „más” (BTMN, SNI) gyermekek integrációját, azonban szép számmal vannak intézmények, ahol az „óvodapedagógus jobb keze”, a dajka a gyermekek és az óvodapedagógusok segítője. Számukra a leggyakoribb kihívások között szerepel a „más gyermekek” sikeres integrációjának szakszerű támogatása.
Dajka – és Pedagógiai asszisztens-műhely II. a Mód-Szer-Tár-ban szakmai anyagai
Az áprilisi szakmai műhely középpontjában a gyermeki szükségletek, valamint az intézményi igények és lehetőségek függvényében a pedagógiai munkát segítők speciálisan nyári teendőit tekintettük át oly módon, hogy közben bővülhettek ismereteik, és fejlődhettek a pedagógiai feladatok ellátásához szükséges kompetenciák.
A pedagógiai gyakorlat megújításával, fejlesztésével, új eredmények és módszerek megosztásával számos intézményben Mester vagy Kutatóprogram megvalósításával vesznek részt kollégák a pedagógusok támogatásában. Segédanyag csomagunk ezen programok jogszabályi elvárásoknak megfelelő nyomon követését és dokumentálását hivatott hatékonyan támogatni.