Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
Sürgető a feladat, mert értesítés érkezett az OH-tól a 2022. évi országos pedagógiai-szakmai ellenőrzési tervbe való bekerülésről? Vagy azért aktuális, mert vezetői önértékelést a vezetői megbízás második, az intézményi önértékelést pedig legkésőbb a vezetői megbízás negyedik évében. el kell végezni?
A kiegészítő értékelő dokumentumok – összhangban az intézményi éves beszámolóval – az óvodában alkalmazott (a nevelőtestület tagja) fejlesztő szakemberek éves munkájának egyéni, és intézményi szintű összegző értékelésének elkészítését segítik.
4 cm - 10 cm - 15 cm
Szerző: Vajda Zsolt
Instant módszertan
A Ki? Mit? Miért? Mikor? Kivel? Hogyan? - jegyében!
Kedves kollégák!
Az alábbi írással az a szándékom, hogy összefoglaljam az óvodai szociális munkás feladatait és a szakmai működési kereteit. Másrészt segítséget nyújtsak ahhoz, hogy az óvodában (is) dolgozó szociális munkás szabatosan, érthetően, magabiztosan elő tudja adni a szakmai partnereinek, hogy ki is ő, mit fog csinálni, milyen szolgáltatásokat nyújt és kiknek.
A 2022. február 17-én megtartott műhelyben a résztvevők számára támogatást nyújtottunk a 2021-2022. nevelési évben kiemelt cél és feladatként javasolt egészséges és kulturált életmódra nevelés intézményi megvalósításához, új ismeretekkel és tapasztalatokkal gazdagodhattak, és választ kaphattak kérdéseikre, felvetéseikre.
Sürgető a feladat, mert értesítés érkezett az OH-tól a 2022. évi országos pedagógiai-szakmai ellenőrzési tervbe való bekerülésről? Vagy azért aktuális, mert vezetői önértékelést a vezetői megbízás második, az intézményi önértékelést pedig legkésőbb a vezetői megbízás negyedik évében. el kell végezni?
Az intézmény értékelési rendszerének működtetésére alapozottan – a nevelési évre vonatkozóan – a pedagógus illetményét a besorolási illetményétől eltérően is megállapíthatja a munkáltató.
Szerző: Vajda Zsolt
Kedves kollégák!
Az alábbi írással az a szándékom, hogy összefoglaljam az iskolai szociális munkás feladatait és a szakmai működési kereteit az általános iskolában. Másrészt segítséget nyújtsak ahhoz, hogy az iskolában (is) dolgozó szociális munkás szabatosan, érthetően, magabiztosan elő tudja adni a szakmai partnereinek, hogy ki is ő, mit fog csinálni, milyen szolgáltatásokat nyújt és kiknek?