Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
A fent látható ár magánszemélyek számára értendő! Kérjük, vásárláskor az óvoda méretének megfelelő dokumentumot válassza!
A feladatgyűjtemény iskolába készülő óvodás gyermekek számára készült, mely az óvodában és a családban egyaránt alkalmazható, és hozzájárulhat ahhoz, hogy a következő tanévben magabiztos első osztályos gyermekek kezdjék meg iskolai tanulmányaikat.
A fenti ár az egyéni részvétel esetén értendő!
A Google Meet díjmentes használattal lehet az óvoda belső és külső partnereinek kommunikációs csatornája, ahova közvetlenül a Gmailből lehet bekapcsolódni!
Pedagógiai munkánknak különböző területei vannak, és ha ezek nincsenek összhangban, akkor bizony nagyon lassan, vagy akár egyáltalán nem tud egy szervezeti tevékenység fejlődni. Ezek közé tartozik az intézményi kommunikációs rendszer és azon belül az online kommunikáció szabályozottsága is, amely a rendkívüli helyzetekben még inkább gördülékenyen kell, hogy működjön.
Elsősorban - az átmenetileg online - minősítés napjára fókuszálunk, és a felkészülésre, valamint a nap várható eseményeire helyezzük a hangsúlyt.
Segédanyagunkkal a portfólióvédés napjára történő felkészüléshez és az online minősítés sikeres lebonyolításához kívánunk hathatós, gyakorlati támogatást nyújtani olyan tanfelügyelő- minősítő szakértő, és egyben óvodavezető előadásával, akit az elmúlt évek során szerzett tapasztalatai tesznek hitelessé.
A 2022. január 1-től hatályos Összevont önértékelési kézikönyv alapján
Önértékelési csomagunk alkalmas arra, hogy az éves munkaterv szerinti ütemezésben támogassa az éppen aktuális önértékeléseket.
A részdokumentumok (feladatterv, értékelési sablonok, kérdőívek, interjú tervek, önfejlődési terv, intézkedési terv sablonok stb.) megfelelnek a kézikönyv elvárásainak.
Alkalmazása révén az OH informatikai felületére feltöltendő dokumentumok előkészítését teljes mértékben támogatja / tartalmazza.
Amit ígérünk: A sablonok az OH informatikai felületére történő feltöltést megelőzően az önértékelések papír alapú, vagy elektronikusan is használható, az elvárásoknak teljes mértékben megfelelő eszközei.
Akiknek ajánljuk: Bármely intézmény fenntartó által működő köznevelési intézmény számára
A fent látható ár 1-3 csoportos óvoda számára értendő! Kérjük, vásárláskor az óvoda méretének megfelelő dokumentumot válassza!
A segédanyag alkalmazásának célja a minőségelvű működés támogatása, valamint, hogy a 13/2018. (VI. 14.) EMMI rendelet szerinti Hivatali ellenőrzést megelőzően az óvoda egy önkontroll (belső ellenőrzés) segítségével maga tárja fel az esetleges hiányosságokat vagy hibákat, hogy szükség szerint azt – még a külső ellenőrzést megelőzően – szakszerűen pótolni vagy javítani legyen lehetősége.
A MÓD-SZER-TÁR Óvodába járási kötelezettség teljesítésének jogszerű dokumentálása c. segédanyaga az intézményi belső ellenőrzés lefolytatását segíti elő a jogszabályi meghatározások mentén.
A Magyar Közlöny 2018. évi 85. számában (2018. június 14.) jelent meg az emberi erőforrások minisztere 13/2018. (VI. 14.) EMMI rendelete a 2018/2019. tanév rendjéről. Bár ez a rendelet az iskolákat érinti, ezúttal mégis ebben jelent meg egy, az óvodák szakmai ellenőrzését kilátásba helyező tartalom is.
A rendelet 12. §.
(1) értelmében a Hivatal (Oktatási Hivatal – OH) 2019. január 2. és 2019. március 29. között szakmai ellenőrzés keretében megvizsgálja az óvodákban az óvodába járási kötelezettség teljesítését és dokumentálását.
(2) Az ellenőrzésről készült jelentést a Hivatal 2019. június 28-ig küldi meg az oktatásért felelős miniszter részére.
Bízunk benne, hogy az intézmény törvényes működését támogató eszközünk megfelelően szolgálja a hatékony és eredményes feladat ellátást, valamint a Hivatal ellenőrzésére történő felkészülést!
Akiknek ajánljuk:
Az Óvodába járási kötelezettség teljesítésének jogszerű dokumentálása c. segédanyag használatát javasoljuk intézményi fenntartótól függetlenül minden:
-
Óvodavezetőknek
-
Tagóvodák és telephelyek vezetőinek
-
Óvodák minőséggondozói feladatokat ellátó óvodapedagógusainak
-
Óvodatitkároknak
Pásti Marianna óvodapedagógus, tanfelügyeleti/minősítő szakértő tanulmányaira és óvodapedagógusi pályafutásának harminc éves tapasztalataira építve készítette el, és osztja meg az adaptálható éves tematikus terv gyűjteményét.
Örömmel adjuk közre óvodapedagógus kollégák szakmai segítő tartalmait, ezúttal a reményeink szerint folyamatosan bővülő kiadványunk első segédanyagát.
A gyűjtemény szerzője egy tapasztalt kolléga, aki az óvodai éves tanulási terv készítésének egy alternatív lehetőségét kínálja felhasználásra, „szemezgetésre”, bármely korcsoportban dolgozó óvodapedagógusok számára.
A tematikus terv gyűjtemény egyfajta ajánlásként értelmezendő, mely a gazdag tartalmakból való „szemezgetéstől” a saját tartalmakkal történő kiegészítésen át, szabadon változtatható.
Az adaptáció – saját éves tanulási terv, tematikus terv – elkészítését támogatandó, a segédanyagot Word formátumban juttatjuk el megrendelőinknek.
Amit ígérünk:
A tematikus terv gyűjtemény kezdő és gyakorlott óvodapedagógus kollégáknak egyaránt segítheti a rendszerlátást, a tervezést, rengeteg ötletet, témajavaslatot, műveltségtartalmakat, és módszertani támogatást nyújt.
Amit nem ígérünk:
A tematikus terv gyűjtemény kezdő és gyakorlott óvodapedagógus kollégáknak számára is csak egyfajta módszertani “mankó”, ötlettár, nem pedig kész tematikus terv.
Kiknek ajánljuk:
Bármely szervezési formában működő óvodai csoportban dolgozó óvodapedagógusnak.
A fent látható ár 1 csoportos óvoda számára értendő! Kérjük, vásárláskor az óvoda méretének megfelelő dokumentumot válassza!
Aktualizálva: 2022. március
Az óvodavezetők álma, hogy esténként nyugodtan tudják lehajtani a fejüket, rémálma pedig – többek között – a kötelező dokumentumok, köztük a pénzügyi dokumentumnak is számító felvételi és mulasztási napló tartalmi és formai megfelelőségének és naprakészségének biztosítása.
A Mód-Szer-Tár szakértői – több más dilemma és felvetés mellett – gyakran szembesülnek a Felvételi és mulasztási napló megfelelőségét felvető alábbi kérdésekkel:
-
Pontosan milyen nyomtatványt kell használni?
-
Csak a Pátria által forgalmazott, és Tü. számmal ellátott tanügyi nyomtatványok használhatók?
-
Az éppen aktuális nevelési évben pontosan milyen Tü. számmal rendelkező nyomtatvány a megfelelő?
-
A jelenleg használt nyomtatvány megfelel-e az adatvédelmi (GDPR) elvárásoknak?
-
Stb.
A kérdésekre is választ adva készítettük el óvodai Felvételi és mulasztási napló nyomtatványunkat, mely a gyermekek naplóbeli sorszámozásával és oldalszámozással ellátva 25 + 8 pótlap, valamint 30 + 10 pótlap terjedelemben, és PDF formátumban rendelhető meg.
Amit ígérünk:
-
A Mód-Szer-Tár által összeállított kötelező nyomtatvány tartalmi és formai szempontból egyaránt megfelel a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet, valamint az Európai Parlament GDPR rendeletének.
-
Az oldalanként mindössze egy gyermek adatait és óvodába járási kötelezettségének naprakész vezetését tartalmazó lapok egyrészt a GDPR-szempontból adódható kockázatot küszöböli ki, másrészt egy-egy gyermek adatainak nyilvántartására nagyobb hely áll rendelkezésre, így a dokumentum átlátható és könnyen kezelhető.
-
A naplólapok formai kivitelezése révén (szellősebb, a tartalmak részére nagyobb hely vagy több sor biztosítására került sor) a tévedések és hibák minimálisra csökkenthetők, illetve megszüntethetők.
-
Gondos és naprakész vezetése hozzásegíti a használókat ahhoz, hogy a belső és külső ellenőrzések eredményessége garantált legyen.
-
A Mód-Szer-Tár által kifejlesztett nyomtatvány megrendelője és használója a tőlünk már megszokott megbízhatóságot és minőséget választotta.
A jogszabályi elvárásokon túl a naplóhoz készítettünk tagóvodai és óvodai szintű összesítő táblázatokat is Word és Excel formátumban, valamint egy útmutatót/kitöltési segédletet.