Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
A dokumentum minta – megfelelve a jogszabályi elvárásoknak – hatékony segítség a pedagógus szakképzettséggel vagy szakképesítéssel rendelkező nevelőmunkát közvetlenül segítő munkakörben foglalkoztatott gyakornokok minősítésének helyi szabályozásához.
Egyéneknek, családoknak, közösségeknek…
Nagyméretű befőttes üvegre 3 db/garnitúra (üveg nélkül)
A XI. Dajka-konferencia résztvevőinek igényei és javaslatai alapján az óvodai csoportba járó „más” gyermekekre, köztük az autista gyermekekre fókuszáltunk, melynek során a mindennapi munkájukhoz kaphattak segítséget a résztvevők.
Az ország számos óvodájában pedagógiai asszisztensek is segítik a „más” (BTMN, SNI) gyermekek integrációját, azonban szép számmal vannak intézmények, ahol az „óvodapedagógus jobb keze”, a dajka a gyermekek és az óvodapedagógusok segítője. Számukra a leggyakoribb kihívások között szerepel a „más gyermekek” sikeres integrációjának szakszerű támogatása.
A fenti ár az egyéni részvétel esetén értendő!
A Google Meet díjmentes használattal lehet az óvoda belső és külső partnereinek kommunikációs csatornája, ahova közvetlenül a Gmailből lehet bekapcsolódni!
Pedagógiai munkánknak különböző területei vannak, és ha ezek nincsenek összhangban, akkor bizony nagyon lassan, vagy akár egyáltalán nem tud egy szervezeti tevékenység fejlődni. Ezek közé tartozik az intézményi kommunikációs rendszer és azon belül az online kommunikáció szabályozottsága is, amely a rendkívüli helyzetekben még inkább gördülékenyen kell, hogy működjön.
A 2024. szeptember 26-án megtartott műhely résztvevői áttekintették a teljesítményértékelés legfontosabb szabályait, eljárásrendjét és az értékelésbe bevont kollégák feladatait, valamint módszertani ajánlásokat kapnak az értékelési feladatok hatékony, és eredményes megvalósításához.
Pásti Marianna óvodapedagógus, tanfelügyeleti/minősítő szakértő tanulmányaira és óvodapedagógusi pályafutásának harminc éves tapasztalataira építve készítette el, és osztja meg az adaptálható éves tematikus terv gyűjteményét.
Örömmel adjuk közre óvodapedagógus kollégák szakmai segítő tartalmait, ezúttal a reményeink szerint folyamatosan bővülő kiadványunk első segédanyagát.
A gyűjtemény szerzője egy tapasztalt kolléga, aki az óvodai éves tanulási terv készítésének egy alternatív lehetőségét kínálja felhasználásra, „szemezgetésre”, bármely korcsoportban dolgozó óvodapedagógusok számára.
A tematikus terv gyűjtemény egyfajta ajánlásként értelmezendő, mely a gazdag tartalmakból való „szemezgetéstől” a saját tartalmakkal történő kiegészítésen át, szabadon változtatható.
Az adaptáció – saját éves tanulási terv, tematikus terv – elkészítését támogatandó, a segédanyagot Word formátumban juttatjuk el megrendelőinknek.
Amit ígérünk:
A tematikus terv gyűjtemény kezdő és gyakorlott óvodapedagógus kollégáknak egyaránt segítheti a rendszerlátást, a tervezést, rengeteg ötletet, témajavaslatot, műveltségtartalmakat, és módszertani támogatást nyújt.
Amit nem ígérünk:
A tematikus terv gyűjtemény kezdő és gyakorlott óvodapedagógus kollégáknak számára is csak egyfajta módszertani “mankó”, ötlettár, nem pedig kész tematikus terv.
Kiknek ajánljuk:
Bármely szervezési formában működő óvodai csoportban dolgozó óvodapedagógusnak.
11 db letölthető, nyomtatható (pdf) életmese
A segédanyag csomag a 2025. január 1-jétől hatályos 419/2024. (XII. 23.) Korm. rendelet nevelőközösségek általi megismerését, a 2025. szeptember 1-jéig elkészítendő pedagógus-továbbképzési intézményi program előkészítését, valamint annak működtetését hivatott hathatósan támogatni.