Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
Fókuszban az emberközpontú szemlélet és az egymásra odafigyelő gyakorlat
A nevelési év második műhelyfoglalkozásának – melyet 2024. november 25-én tartottunk meg – központi témája az óvodaigazgató szervezetépítő tevékenysége és felelőssége, mely hatással van az eredményességre, valamint a külső kapcsolatokat és az óvoda társadalmi megítélését is meghatározó belső kapcsolatok rendszerszintű működésére.
Az óvodák igényeire alapozottan készült kötelezően vezetendő dokumentumok mindegyike összhangban van az Óvodai nevelés országos alapprogramjával, valamint a 20/2012.(VIII.31.) EMMI rendeletben megfogalmazott elvárásokkal.
A MÓD-SZER-TÁR négy fejlődési naplót fejlesztett ki az elmúlt évek során, melyek mindegyike részletes és naprakész információt tartalmazhat a gyermekek fejlettség állapotáról. Az eddigi módosításokat, valamint a Fejlődési napló IV. dokumentum elkészítését a jogszabályi változások, valamint az óvodapedagógusi igények generálták.
Az intézmény igényeinek megfelelő számban nyomtatható (.pdf) formátum, sokszorosítható.
Mire használható?
Matrica az üvegedre: ivóvized átveszi az üzenet rezgéseit, és továbbadja a sejtjeidnek …
Aktualizálva: 2024. február
A segédanyagok felhasználásával teljesen új munkaköri leírások készíthetők, illetve a már meglévők módosíthatók, aktualizálhatók.
A mintadokumentumot úgy készítettük el, hogy minden fenntartó típusnak megfelelően adaptálható legyen.
Amit ígérünk: Az adaptálható dokumentum megfelel a jelenleg érvényes törvényi elvárásoknak.
10 db munkaköri leírás minta
Kiknek ajánljuk? Valamennyi fenntartó típus által működtetett óvodának (önkormányzati, egyházai, alapítványi, magánszemély, gazdálkodási szervezet, nonprofit szervezet), illetve a közeljövőben induló óvoda munkáltatójának.
A fent látható ár 1-4 csoportos óvoda számára értendő! Kérjük, vásárláskor az óvoda méretének megfelelő dokumentumot válassza!
A teljesítményértékelést támogató módszertani segédanyag csomag az intézmény belső értékelési rendszeréhez igazítható, illetve hathatós segítséget nyújthat a saját intézményi TÉR kialakításához és működtetéséhez.
A 2024. szeptember 26-án megtartott műhely résztvevői áttekintették a teljesítményértékelés legfontosabb szabályait, eljárásrendjét és az értékelésbe bevont kollégák feladatait, valamint módszertani ajánlásokat kapnak az értékelési feladatok hatékony, és eredményes megvalósításához.
A segédanyag csomag a 2025. január 1-jétől hatályos 419/2024. (XII. 23.) Korm. rendelet nevelőközösségek általi megismerését, a 2025. szeptember 1-jéig elkészítendő pedagógus-továbbképzési intézményi program előkészítését, valamint annak működtetését hivatott hathatósan támogatni.