Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
A pedagógusok új életpályájáról szóló 2023. évi LII. törvény és annak 401/2023.(VIII.30.) Kormány rendeletének megfelelő, új eljárásrendű, szakszerű, egyben az adott helyi sajátosságokat és igényeket figyelembe vevő gyakorlati kalauzunk segíti az intézményfenntartókat és a vezetői ambícióval rendelkező pedagógusokat a vezetői pályáztatás sikeres megvalósításában.
A pedagógiai gyakorlat megújításával, fejlesztésével, új eredmények és módszerek megosztásával számos intézményben Mester vagy Kutatóprogram megvalósításával vesznek részt kollégák a pedagógusok támogatásában. Segédanyag csomagunk ezen programok jogszabályi elvárásoknak megfelelő nyomon követését és dokumentálását hivatott hatékonyan támogatni.
A nevelési év második műhelyfoglalkozásán, 2002. február 18-án a dajkakompetenciák továbbgondolására került sor. Elsősorban olyan módszerek és technikák megismerésére nyílt lehetőség, melyek a mindennapi munka során egyrészt a gyermeki „tanulás” támogatását, másrészt a személyiségfejlesztést, az egyéni bánásmód gyakorlatát támogatják.
Szerző: Vajda Zsolt
Kedves kollégák!
Az alábbi írással az a szándékom, hogy összefoglaljam az iskolai szociális munkás feladatait és a szakmai működési kereteit az általános iskolában. Másrészt segítséget nyújtsak ahhoz, hogy az iskolában (is) dolgozó szociális munkás szabatosan, érthetően, magabiztosan elő tudja adni a szakmai partnereinek, hogy ki is ő, mit fog csinálni, milyen szolgáltatásokat nyújt és kiknek?
Az óvodák igényeire alapozottan készült kötelezően vezetendő dokumentumok mindegyike összhangban van az Óvodai nevelés országos alapprogramjával, valamint a 20/2012.(VIII.31.) EMMI rendeletben megfogalmazott elvárásokkal.
A MÓD-SZER-TÁR négy fejlődési naplót fejlesztett ki az elmúlt évek során, melyek mindegyike részletes és naprakész információt tartalmazhat a gyermekek fejlettség állapotáról. Az eddigi módosításokat, valamint a Fejlődési napló IV. dokumentum elkészítését a jogszabályi változások, valamint az óvodapedagógusi igények generálták.
Az intézmény igényeinek megfelelő számban nyomtatható (.pdf) formátum, sokszorosítható
Szerző: Vajda Zsolt
Instant módszertan
A Ki? Mit? Miért? Mikor? Kivel? Hogyan? - jegyében!
Kedves kollégák!
Az alábbi írással az a szándékom, hogy összefoglaljam az szociális munkás feladatait és a szakmai működési kereteit a kollégiumban. Másrészt segítséget nyújtsak ahhoz, hogy a kollégiumban (is) dolgozó szociális munkás szabatosan, érthetően, magabiztosan elő tudja adni a szakmai partnereinek, hogy ki is ő, mit fog csinálni, milyen szolgáltatásokat nyújt és kiknek. Bár később, a sorozatom következő részében a középiskolákban végzett szociális munkáról szándékozom írni, bízom benne, hogy addig is, arra, ahhoz, innen is meríthettek ötleteket.