Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
Aktualizálva: 2024. január
A segédanyagok felhasználásával a már meglévő működést szabályozó dokumentum módosítható, aktualizálható, igény szerint pedig teljesen új dokumentum készíthető.
Az óvodák igényeire alapozottan készült kötelezően vezetendő dokumentumok mindegyike összhangban van az Óvodai nevelés országos alapprogramjával, valamint a 20/2012.(VIII.31.) EMMI rendeletben megfogalmazott elvárásokkal.
A Gyakornoki Szabályzat 2024. január 1-től az intézmények kötelező dokumentumainak sorát gyarapítja, melynek célja, hogy a pálya küszöbén állók szakmai elvárásoknak megfelelő támogatása minden intézményben garantált legyen.
A Gyakornoki Szabályzat nem tartozott az intézmények kötelező szabályozó dokumentumai közé, azonban a gyakornoki rendszer megfelelő működtetése szempontjából – a 2023. évi LII. törvény és a 401/2023. (VIII. 30.) Korm. rendelet megjelenése előtt is – fontos volt, hogy az érintett gyakornokok és mentorok a jogszabályi és szakmai elvárásoknak megfelelő helyi szabályozás szerint cselekedjenek, és „egy nyelven beszéljenek”.
A gyakornokok adott intézménybe történő bevezetését és a vizsgára való felkészítését többnyire a szakma iránt mélyen elkötelezett pedagógus kollégák segítik, azonban mind a jogszabályi háttér, mind pedig a gyakorlati megvalósítás és annak adminisztrálása tekintetében még mindig sok a bizonytalanság.
Az óvodák és iskolák számára készült adaptálható szabályzat „minta” a gyakornokok és mentorok, és olykor az intézmények vezetői részéről is felvetődő kérdésekre kíván válaszokat adni, a mellékletekkel pedig az intézmények helyi szabályozását és gyakorlatát hivatott nagymértékben megkönnyíti.
A fent látható ár 1 csoportos óvoda számára értendő! Kérjük, vásárláskor az óvoda méretének megfelelő dokumentumot válassza!
Aktualizálva: 2022. március
Az óvodavezetők álma, hogy esténként nyugodtan tudják lehajtani a fejüket, rémálma pedig – többek között – a kötelező dokumentumok, köztük a pénzügyi dokumentumnak is számító felvételi és mulasztási napló tartalmi és formai megfelelőségének és naprakészségének biztosítása.
A Mód-Szer-Tár szakértői – több más dilemma és felvetés mellett – gyakran szembesülnek a Felvételi és mulasztási napló megfelelőségét felvető alábbi kérdésekkel:
-
Pontosan milyen nyomtatványt kell használni?
-
Csak a Pátria által forgalmazott, és Tü. számmal ellátott tanügyi nyomtatványok használhatók?
-
Az éppen aktuális nevelési évben pontosan milyen Tü. számmal rendelkező nyomtatvány a megfelelő?
-
A jelenleg használt nyomtatvány megfelel-e az adatvédelmi (GDPR) elvárásoknak?
-
Stb.
A kérdésekre is választ adva készítettük el óvodai Felvételi és mulasztási napló nyomtatványunkat, mely a gyermekek naplóbeli sorszámozásával és oldalszámozással ellátva 25 + 8 pótlap, valamint 30 + 10 pótlap terjedelemben, és PDF formátumban rendelhető meg.
Amit ígérünk:
-
A Mód-Szer-Tár által összeállított kötelező nyomtatvány tartalmi és formai szempontból egyaránt megfelel a 20/2012. (VIII. 31.) EMMI rendelet, valamint az Európai Parlament GDPR rendeletének.
-
Az oldalanként mindössze egy gyermek adatait és óvodába járási kötelezettségének naprakész vezetését tartalmazó lapok egyrészt a GDPR-szempontból adódható kockázatot küszöböli ki, másrészt egy-egy gyermek adatainak nyilvántartására nagyobb hely áll rendelkezésre, így a dokumentum átlátható és könnyen kezelhető.
-
A naplólapok formai kivitelezése révén (szellősebb, a tartalmak részére nagyobb hely vagy több sor biztosítására került sor) a tévedések és hibák minimálisra csökkenthetők, illetve megszüntethetők.
-
Gondos és naprakész vezetése hozzásegíti a használókat ahhoz, hogy a belső és külső ellenőrzések eredményessége garantált legyen.
-
A Mód-Szer-Tár által kifejlesztett nyomtatvány megrendelője és használója a tőlünk már megszokott megbízhatóságot és minőséget választotta.
A jogszabályi elvárásokon túl a naplóhoz készítettünk tagóvodai és óvodai szintű összesítő táblázatokat is Word és Excel formátumban, valamint egy útmutatót/kitöltési segédletet.
Szerző: Vajda Zsolt
Kedves kollégák!
Az alábbi írással az a szándékom, hogy összefoglaljam az iskolai szociális munkás feladatait és a szakmai működési kereteit az általános iskolában. Másrészt segítséget nyújtsak ahhoz, hogy az iskolában (is) dolgozó szociális munkás szabatosan, érthetően, magabiztosan elő tudja adni a szakmai partnereinek, hogy ki is ő, mit fog csinálni, milyen szolgáltatásokat nyújt és kiknek?
Elsősorban - az átmenetileg online - minősítés napjára fókuszálunk, és a felkészülésre, valamint a nap várható eseményeire helyezzük a hangsúlyt.
Segédanyagunkkal a portfólióvédés napjára történő felkészüléshez és az online minősítés sikeres lebonyolításához kívánunk hathatós, gyakorlati támogatást nyújtani olyan tanfelügyelő- minősítő szakértő, és egyben óvodavezető előadásával, akit az elmúlt évek során szerzett tapasztalatai tesznek hitelessé.
A teljesítményértékelés jogi szabályozása és az oviKRÉTA PED TÉR felületének kötelező alkalmazása a rendszer működtetéséhez biztos alapot és hátteret jelenthet. Ugyanakkor, bár - mint dokumentum - nem kötelező a szabályzatalkotás, azonban …