Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
A pandémia miatt “Az óvodapedagógus jobb keze a dajka” nagylétszámú konferenciánk helyett online beszélgethettek a Dajka-műhely résztvevői, a mindennapi munkájukat támogató tartalmakkal bővíthették ismereteiket, választ kaphattak kérdéseikre, és online beszélgethettek hasonló cipőben járó kollégáikkal.
Pásti Marianna óvodapedagógus, tanfelügyeleti/minősítő szakértő tanulmányaira és óvodapedagógusi pályafutásának harminc éves tapasztalataira építve készítette el, és osztja meg az adaptálható éves tematikus terv gyűjteményét.
Örömmel adjuk közre óvodapedagógus kollégák szakmai segítő tartalmait, ezúttal a reményeink szerint folyamatosan bővülő kiadványunk első segédanyagát.
A gyűjtemény szerzője egy tapasztalt kolléga, aki az óvodai éves tanulási terv készítésének egy alternatív lehetőségét kínálja felhasználásra, „szemezgetésre”, bármely korcsoportban dolgozó óvodapedagógusok számára.
A tematikus terv gyűjtemény egyfajta ajánlásként értelmezendő, mely a gazdag tartalmakból való „szemezgetéstől” a saját tartalmakkal történő kiegészítésen át, szabadon változtatható.
Az adaptáció – saját éves tanulási terv, tematikus terv – elkészítését támogatandó, a segédanyagot Word formátumban juttatjuk el megrendelőinknek.
Amit ígérünk:
A tematikus terv gyűjtemény kezdő és gyakorlott óvodapedagógus kollégáknak egyaránt segítheti a rendszerlátást, a tervezést, rengeteg ötletet, témajavaslatot, műveltségtartalmakat, és módszertani támogatást nyújt.
Amit nem ígérünk:
A tematikus terv gyűjtemény kezdő és gyakorlott óvodapedagógus kollégáknak számára is csak egyfajta módszertani “mankó”, ötlettár, nem pedig kész tematikus terv.
Kiknek ajánljuk:
Bármely szervezési formában működő óvodai csoportban dolgozó óvodapedagógusnak.
A fent látható ár 1-4 csoportos óvoda számára értendő! Kérjük, vásárláskor az óvoda méretének megfelelő dokumentumot válassza!
A teljesítményértékelést támogató módszertani segédanyag csomag az intézmény belső értékelési rendszeréhez igazítható, illetve hathatós segítséget nyújthat a saját intézményi TÉR kialakításához és működtetéséhez.
Online műhelyfoglalkozásainkon egyrészt az eljárás szerinti aktuális feladatokhoz kívánunk hathatós támogatást nyújtani és módszertani ajánlásokat adni, másrészt megvitatjuk a résztvevők által felvetett kérdéseket és problémákat, valamint sort kerítünk a TÉR bevezetéséhez kapcsolódó jó gyakorlatok megosztására is.
Javasolt éves beszámolósablonunk tartalmazza a 2025. január 1-től érvényes Önértékelési kézikönyv (Nyolcadik javított kiadásában) meghatározott, és évente kötelezően értékelendő tartalmakat, ugyanakkor ráirányítja a figyelmet az egyes elvárásokhoz kapcsolható pedagógus és igazgatói teljesítményértékelés egységes szempontjaival való összhangra is.
A fenntartói TÉR-rendszert – megfelelve a jogszabályi elvárásoknak – szakértőink úgy állították össze, hogy az értékelés tartalmai illeszkedjenek a fenntartói elvárásokhoz, az egyes intézmények pedagógiai-működési tevékenységeihez, gyakorlatához, és így az értékelési rendszer bevezetésével az igazgatók a lehető legkevesebb változást éljék meg.