Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
Öntapadós matrica 3 féle méretben
4 cm - 10 cm - 15 cm
Az online képzés résztvevői gyakorlatközeli előadás és kérdésfelvetéseik megválaszolásával ismerkedhettek a 2024. szeptember 1-én bevezetésre kerülő pedagógus teljesítményértékelés várható tartalmaival, és a személyüket érintő részleteivel.
A pedagógiai gyakorlat megújításával, fejlesztésével, új eredmények és módszerek megosztásával számos intézményben Mester vagy Kutatóprogram megvalósításával vesznek részt kollégák a pedagógusok támogatásában. Segédanyag csomagunk ezen programok jogszabályi elvárásoknak megfelelő nyomon követését és dokumentálását hivatott hatékonyan támogatni.
Az óvodaigazgatót/főigazgatót a vezetők értékelési szempontrendszere szerint a fenntartó értékeli. A Mód-Szer-Tár ehhez az új feladathoz kínál hathatós szakértői segítséget.
Megkezdett óránként
Az online konzultáció során a pedagógiai portfólióval, a Mesterpedagógus pályázattal vagy annak megújításával kapcsolatosan – a jogszabályi és szakmai elvárások mentén – részletekbe menően adunk választ a hozzánk forduló kollégák kérdéseire és felvetéseire, valamint szakmai segédanyagok megosztásával egyénre szabottan segítünk, hogy 2023. november 25-ig biztonsággal elkészüljön, és megtörténjen a portfólió- tartalmak feltöltése.
Intézményre adaptálható mintadokumentum, a fokozott kockázatú allergiás betegséggel diagnosztizált gyermekek egészségének megőrzésére fokozott figyelemmel.
A segédanyagok felhasználásával a már meglévő működést szabályozó dokumentum módosítható, aktualizálható, igény szerint pedig teljesen új dokumentum készíthető.
A XI. Dajka-konferencia résztvevőinek igényei és javaslatai alapján az óvodai csoportba járó „más” gyermekekre, köztük az autista gyermekekre fókuszáltunk, melynek során a mindennapi munkájukhoz kaphattak segítséget a résztvevők.
Az ország számos óvodájában pedagógiai asszisztensek is segítik a „más” (BTMN, SNI) gyermekek integrációját, azonban szép számmal vannak intézmények, ahol az „óvodapedagógus jobb keze”, a dajka a gyermekek és az óvodapedagógusok segítője. Számukra a leggyakoribb kihívások között szerepel a „más gyermekek” sikeres integrációjának szakszerű támogatása.