Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
„A változások innovációt követelnek, és az innováció haladáshoz vezet.”
A 2025.03.24-i műhelyfoglalkozáson intézményi gyakorlat bemutatására került sor az autista gyermekek integrált óvodai neveléséről, valamint a TÉR működéséhez kapcsolódóan az aktuális pedagógusértékelési feladatokon túl a fenntartói értékelésre fókuszáltunk.
A Bölcsődei nevelés-gondozás országos alapprogramját a 15/1998. (IV. 30.) NM rendelet a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről (10. melléklet) rendeletet tartalmazza, mely a Közlönyben, vagy elektronikusan nem egykönnyen érhető el minden kisgyermeknevelő Kolléga számára
A XI. Dajka-konferencia résztvevőinek igényei és javaslatai alapján az óvodai csoportba járó „más” gyermekekre, köztük az autista gyermekekre fókuszáltunk, melynek során a mindennapi munkájukhoz kaphattak segítséget a résztvevők.
Az ország számos óvodájában pedagógiai asszisztensek is segítik a „más” (BTMN, SNI) gyermekek integrációját, azonban szép számmal vannak intézmények, ahol az „óvodapedagógus jobb keze”, a dajka a gyermekek és az óvodapedagógusok segítője. Számukra a leggyakoribb kihívások között szerepel a „más gyermekek” sikeres integrációjának szakszerű támogatása.
Az online képzés résztvevői gyakorlatközeli előadás és kérdésfelvetéseik megválaszolásával ismerkedhettek a 2024. szeptember 1-én bevezetésre kerülő pedagógus teljesítményértékelés várható tartalmaival, és a személyüket érintő részleteivel.
A Mód-Szer-Tár Oktatásszervező és Tanácsadó Bt elkötelezett a pedagógusok, köztük a Mesterpedagógusok továbbképzésében. Az elmúlt évek során rendszeresen működtettünk Mesterpedagógus portfóliókészítő csoportot, ahol a résztvevők hathatós támogatást kaphattak Mesterprogramjaik elkészítéséhez.