Keresés
Keresési feltételek
A keresési feltétellel megegyező termékek
Legújabb termékek
A fent látható ár 1-4 csoportos óvoda számára értendő! Kérjük, vásárláskor az óvoda méretének megfelelő dokumentumot válassza!
A teljesítményértékelést támogató módszertani segédanyag csomag az intézmény belső értékelési rendszeréhez igazítható, illetve hathatós segítséget nyújthat a saját intézményi TÉR kialakításához és működtetéséhez.
Aktualizálva: 2024. január
A segédanyagok felhasználásával a már meglévő működést szabályozó dokumentum módosítható, aktualizálható, igény szerint pedig teljesen új dokumentum készíthető.
A XI. Dajka-konferencia résztvevőinek igényei és javaslatai alapján az óvodai csoportba járó „más” gyermekekre, köztük az autista gyermekekre fókuszáltunk, melynek során a mindennapi munkájukhoz kaphattak segítséget a résztvevők.
Az ország számos óvodájában pedagógiai asszisztensek is segítik a „más” (BTMN, SNI) gyermekek integrációját, azonban szép számmal vannak intézmények, ahol az „óvodapedagógus jobb keze”, a dajka a gyermekek és az óvodapedagógusok segítője. Számukra a leggyakoribb kihívások között szerepel a „más gyermekek” sikeres integrációjának szakszerű támogatása.
A műhelyfoglalkozás témája: Dokumentumellenőrzés/dokumentumelemzés és tevékenység- foglalkozáslátogatás
A TÉR bevezetése során gyakran kerülnek felszínre megválaszolásra váró kérdések, vagy éppen megoldhatatlannak látszó feladatok, ugyanakkor vannak, akik segítő szándékkal szívesen osztják meg tapasztalataikat az ország számos szegletéből résztvevő pedagógus társaikkal. A tervezett öt műhelyfoglalkozáson mind az értékelőket, mind pedig az értékelt pedagógusokat hasznos információkkal, és a Mód-Szer-Tár-tól már megszokott gyakorlatias módszertani tartalmakkal kívánjuk megsegíteni.
Tervezett tartalmainkon túl minden műhelyfoglalkozás előtt várjuk a résztvevők előzetes kérdéseit és felvetéseiket, hogy minél felkészültebben tudjuk megsegíteni az intézmények teljesítményértékelési munkáját.
A gyermekek és a dolgozók egészségvédelme érdekében a hőhullámok idején kiemelt jelentőségű a gyors és összehangolt cselekvés. Ez is indokolja, hogy az óvoda valamennyi dolgozója és az óvodahasználó szülők egységes elvek mentén legyenek felkészültek a hőséghelyzet hatékony és komplex kezelése terén.
Javasolt segédanyag sablon az éves beszámoló/értékelés elkészítéséhez általános iskolák, valamint alapfokú művészeti iskolák részére a teljesítményértékelés első tanévének és a pedagógus-továbbképzés új rendszerének megfelelő tervezés tapasztalatai beépítésével.